Все про рекламу в швидкозростаючою мережі Instagram

0
14

Здрастуйте, дорогі читачі. Хто ще не чув про Инстаграме?! Вже 1/8 частина населення Землі зареєстрована на цьому ресурсі і вільно обмінюється графічною інформацією зі своїми друзями.

Instagram – це одна з основних, на даний момент, платформ, які базуються на візуально привабливій контенті.

Раніше я вже розповідав про даної соціальної мережі і піднімав такі теми:

  • Накрутка живих передплатників у инстаграме.
  • Як заробити гроші в Инстаграме.

За останніми даними, на ресурсі зареєстровано понад 500 мільйонів людей, на відміну від того ж Твіттера, який налічує трохи більше 300 мільйонів активних користувачів. А кількість постів, що публікуються щодня на Instagram, перевищує цифру у 80 мільйонів, які переглядає близько 18,5 мільйона жителів Росії. Решта 76% складають жителі Європейської частини і Азії. Ключове ядро зареєстрованих користувачів — молоде покоління у віці від 16 до 35 років, причому трохи більше половини всіх акаунтів — зареєстровані дівчата/жінки. Про що свідчать ці статистичні дані? До чого я веду?

Реклама в инстаграме — сумісність популярної майданчики

Перераховані вище дані говорять про те, що стрімко розвивається ресурс Instagram дійсно може бути ефективний для рекламування якого-небудь продукту. Величезна аудиторія – це пласт для успішного впровадження рекламних кампаній. При цьому майданчик постійно розвивається, зростає показник щоденного потоку користувачів, а також фото-, відео — контенту.

З моменту запуску реклами в Instagram, її відразу ж почали застосовувати найбільші світові бренди, наприклад, «Найк» і «Старбакс». На їх прикладі можна зробити висновок, що ключовий момент грає не кількість користувачів на ресурсі, а можливість «занурення» в якій-небудь бренд через Instagram.

Багато маленькі і маловідомі компанії при розміщенні реклами в соціальних мережах не могли отримати жодного відгуку на пропозицію. В Instagram ж такого не може статися, бо навіть зовсім невелика аудиторія, за кількістю передплатників на рекламний профіль, 100% помітить презентовану новинку і відгукнеться лайком або коментарем. А якщо в комплекті використовуються тематичні хештегі (мітки, слова або фрази, за якими можна знайти зображення або відео), то успіх забезпечений – рекламована продукція засвітилася – люди дізналися про неї з’явилися нові клієнти – реклама діє.

Як працює таргетована реклама в Instagram

Основою популярної соціальної мережі є стрічка для користувачів, яка заповнена опублікованими зображеннями і невеликими відео, на які можна відгукнутися: ставити сердечка або писати коментарі.

Варто відзначити, що, незважаючи на перераховані переваги, такий спосіб реклами може підійти не всім компаніям. Найчастіше її використовують:

  • Ресторанний і готельний бізнес, кафе, бари.
  • Магазини меблів і декору.
  • Інтернет-магазини брендового одягу та взуття для дорослих або дітей.
  • Розробники додатків та ігор.
  • Туристичні агентства.
  • Творчі особистості.
  • Компанії з товарами для хенд мейд.
  • Перукарські салони та інші компанії, які можуть забезпечити користувача якісним візуальним контентом.

Головне правило успішного рекламування – яскрава, креативна та розважальна подача, яка буде привертати інтерес майбутніх покупців, а також ретельний, продуманий до дрібних деталей, серйозний підхід. Діяти шаблонно – суворо заборонено. Презентація, нікому не відомої китайської дрібнички так, як це ніхто і ніколи не робив – ще як «ТАК»!

Реклама в Инстаграме види і вартість

Існує кілька способів заявити про рекламному продукті з допомогою соціальної мережі Instagram.

  • Зображення з посиланням.

Найпростіший і непересічний спосіб залучення користувачів. У заголовок фотографії поміщається кликабельная посилання на рекламовану новинку, за якої людина переходить і потрапляє на потрібну сторінку.

Але важливо зберегти лояльність аудиторії, зробити рекламне оголошення найменш дратівливим і нав’язливим. А для того, щоб заволодіти інтересом потенційного клієнта – необхідний вагомий аргумент у вигляді унікального пропозиції.

  • Відеореклама.

Відеоролик в Инстаграме доступний тривалістю 30 секунд, на відміну від Твіттера, це на 15 секунд триваліше. Цікава і креативна подача продукту – основна умова успіху реклами.

  • Так звана «Карусель».

Цей вид реклами представляє собою цілий ряд зображень, що складається частіше сього з чотирьох фото, які послідовно змінюють один одного. Більша кількість фото дорівнює збільшенню взаємодії реклами і споживача. «Карусель» найбільш популярна серед великих брендів, тому що вона дозволяє викласти в один момент історію, цілі, цінності і переваги фірми в один момент.

  • Реклама «Безпосередньо».

З деяких пір з’явилася можливість рекламування продукту з допомогою перенаправлення на акаунт в мережі Instagram. Нюанс полягає в тому, що всередині мережі замовити рекламу неможливо. Її робота здійснюється через сторонні соціальні мережі, наприклад, Facebook, Твіттер або посередників, так звані біржі реклами в инстаграме. Ось кілька, на нашу думку, кращих:

Сервіс DealWay

Зареєструватися

Сервіс Instach

Зареєструватися

Сервіс Plibber

Зареєструватися

  • Сердечко користувачам.

Цей вид залучення користувачів найпростіший. Господар аккаунта з рекламою ставить лайки на фото іншим користувачам, підписується на його канал або залишає коментар. А людина мимоволі починає досліджувати хто ж цей інкогніто, який зацікавився його персоною, переходить на аккаунт і потрапляє на рекламу. Примітивно, але дієво.

  • Скачування додатків.

Вигідний спосіб рекламування, який підходить розробникам — установка додатків на мобільний телефон. Цей вид реклами як не можна краще підходить під специфіку Инстаграма і його цільову аудиторію, отже підсумкові результати на виході виходять чудовими.

Якщо повернутися до питання про те, скільки коштує реклама в Инстаграме, то однозначної відповіді можна і не знайти. Цінова політика відчутно змінюється і може коливатися від 10-15 рублів за один клік і до 100-150 рублів за той же єдиний клік.

Розцінка на рекламу може залежати від багатьох параметрів:

  • Якість графічної складової в співвідношенні з текстовими закликами до дії.
  • Цільова аудиторія, її смакові уподобання.
  • Інформативність і вигідність пропозиції.
  • Рівень підготовленості рекламного запису до переходу користувачів.
  • Особливості бізнесу.
  • Популярність фірми або бренду і багато іншого.

Настійно рекомендується суму на рекламування продукту в соціальній мережі Instagram відкладати заздалегідь.

Висновок

Популярна і сучасна молодіжна мережа Instagram – чудовий і порівняно недорогий базис для того, щоб зробити свій бренд пізнаваним серед цільової аудиторії, допомогти в розвитку малого та середнього бізнесу, залучити новий потік клієнтів.

Таргетована реклама в Instagram – це маленький крок на шляху до великого успіху, зробіть його зараз!

На цьому у мене все. Підписуйтесь на оновлення блогу, попереду ще багато корисної інформації!

З повагою, Юнак Давид.
0

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here